facebook

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

150 milionów złotych zostawili w niecały rok klienci nowej części Silesii City Center

150 milionów złotych zostawili w niecały rok klienci nowej części Silesii City Center

14,2 miliona klientów od października 2011 do września 2012 i 150 milionów wydanych w sklepowych kasach – Silesia podsumowuje pierwszy rok działania nowej części centrum.

JT @ 18.10.2012

Centrum handlowe chwali się liczbami. Według udostępnionych danych liczba klientów wzrosła o 25 proc, od października 2011 do września 2012 Silesię odwiedziło ponad 14,2 miliona osób.

REKLAMA Wirtualizacja IT z SANSEC Poland!

W tym miesiącu mija rok od otwarcia nowej części SCC. - Dzięki rozbudowie w Silesii przybyło ponad 60 punktów usługowo – handlowych i dodatkowe 20 tys. m kw. – 2012 jest rekordowy dla centrum, zarówno pod względem liczby odwiedzających, jak również obrotów. I pomimo tego, że od rozbudowy mija równy rok, tendencja wzrostowa wciąż się utrzymuje – mówi Ewa Marcinek, dyrektor nieruchomości Silesia City Center.

Całe miasto wpada na zakupy

GALERIA Wojenka katolików z ateistami... na billboardy

W zaledwie rok Silesia City Center odwiedziło więcej osób, niż mieszka w całej Szwecji czy #SCC w liczbachNorwegii. Każdego dnia do centrum na zakupy wybiera się od 30 do 50 tys. osób., czyli tyle ilu mieszkańców ma niejedno śląskie miasto. Miesięcznie od 1,2 do 1,5 miliona! Od roku Silesia pozostaje jednym z najczęściej odwiedzanych centrów handlowych w Polsce.

Z badań SMG/KRC Millward Brown wynika, że aż 65 proc. mieszkańców regionu, jako miejsce swoich zakupów wskazuje dziś Silesię. - Wszystko wskazuje na to, że 2012 rok Silesia zakończy z liczbą ponad 15 milionów klientów, pobijając tym samym własny rekord odwiedzin – mówi Ewa Marcinek.

Przeczytaj także: Zabijmy Silesię, liczą się Katowice!

Ale w Silesia City Center rośnie nie tylko tzw. traffic, czyli liczba odwiedzin, skaczą także obroty, a tym samym nasze wydatki w sklepach. Tylko w nowej części od października 2011 do września 2012 wydaliśmy ponad 150 milionów złotych.

3 godzinny spacer po centrum handlowym

Przeczytaj także: Katowice miastem galerii handlowych. Za co kochamy Silesię City Center?

Rozbudowa nie tylko zachęciła nas do wydawania, ale także spędzania większej ilości czasu w centrum. I chociaż 70 proc. z nas deklaruje, że do Silesia City Center przyjeżdża na konkretne zakupy, potrafimy na nich spędzić nawet 3 godziny – podaje SMG/KRC Millward Brown.

W Silesia City Center jest obecnie ponad 310 punktów usługowo-handlowych. Z czego ponad 70 proc. stanowią sklepy z ubraniami, dodatkami i biżuterią.

GALERIA "Fallaces sunt rerum species". Katowicki dworzec okiem użytkownika

(foto CC BY-SA 2.0, Ahorcado)